fredag 17 april 2009

VIP-kort på öppna förskolan

Idag var vi på öppna förskolan, men sist vi var där blev vi nekade att komma in. En dörrvakt talade med vänlig men bestämd röst om för oss att det tyvärr var fullt och jag tror inte att det berodde på vår klädsel för Livia bar kort-kort och Albin senaste modellen av jeans med resårmidja. Tydligen har det blivit svårare att komma in på öppna förskolan än på senaste innestället vid Stureplan (eller vilken del av stan det är som gäller nu för tiden. Det var ett tag sen jag hade koll på sånt.) Jag antar att det är baby-boomens baksida. Vad är nästa steg måntro? Att införa VIP-kort på öppna förskolan?

2 kommentarer:

mia sa...

Va?? nä är det sant? men herregud det har jag aldrig hört talas om, för fullt på öppna föskolan ja jag säger då det..

Jo du spikmattan är KANON bra mot ryggvärk, iscias mm sök på google "shaktimatta" å läs där det är en sån jag har rekomenderar jag varmt.. Tror att 4-5 st på mitt jobb nu har köpt en sån..

Händer det nå skojsigt ikväll då?? Kram

2BarnsMamman sa...

Får kolla närmare på det där med spikmatta - låter ju lovande!

Här blir det en lugn kväll framför TV:n tillsammans med maken, lite choklad och ett glas rött vin. Hoppas du också har en bra kväll!