tisdag 14 april 2009

Äntligen!

Nu har jag också sett den - Sex and the city-filmen! Förmodligen sist av alla, men vad kan man begära av en småbarnsmamma i förorten? Den levde absolut upp till förväntningarna, trots att de var lika höga som Carries klackar. Jag njöt av varje minut av coola outfits och sköna uttryck från tjejerna. Även Niclas, som inte sett ett enda helt avsnitt av serien gillade den. Så ifall det nu finns någon annan småbarnsmamma härute i förorten, som ännu inte sett den, säger jag bara: "Gör det!"

2 kommentarer:

A & Lilla P sa...

Tack för din kommentar!
Vilken fin blogg du har!

Jag älskade också SATC-filmen. Maken tyckte att jag var riktigt löjlig, men visst är det skönt att få vara lite ytlig och drömma sig bort i bland?... : )

Ha en härlig dag!

2BarnsMamman sa...

Ja, visst kan man behöva fly bort från sin inte särskilt glamorösa tillvaro ibland :)

Va kul att jag fått min första följare av bloggen! Tack A & Lilla P! Ha en skön dag ni också! Själv ska jag gå ut och njuta av solen nu.