onsdag 30 december 2009

Nyårstips

När jag fyllde 30 fick jag av en äldre släkting en bok med husmorstips, som enligt givaren var mycket användbara. Så här inför nyårsfesten vill jag passa på att dela med mig av ett av alla piffiga tips, som finns i kapitlet Tjejtips.

Håret
Har du inget avslaget öl att lägga upp håret med går det bra med clubsoda.

Så lycka till med nyårsfrisyren, för clubsoda har ni väl alltid hemma? Och för er som känner er sugna på fler tips kan ni ju försöka få tag på ett eget exemplar av Nina Yunkers Goda råd för alla!

8 kommentarer:

Lallis - liv och leverne sa...

Kanontips:)
Vännen!
Ett Riktigt fint Nytt År önskar jag dig.
kram Lallis

Knaada sa...

Om håret är det enda stället jag får lov att ha pilsner på i nyår så blir det så. Men tack för tipset :)

Duracellmamman sa...

Önskar Dig och Din familj ett Riktigt Gott Nytt År!

Varma kramar!

Maud sa...

Gott Nytt År till dig och din familj!!
Kram från Kumla

Åsa sa...

De ja, det var ett tips värt att minnas :D
Gott Nytt År, med eller utan clubsoda, önskar jag dig och din familj!

Gunnel sa...

Tack för tipset ;-)
Hoppas ni får en trevlig nyårskväll både stora och små !
Gott Nytt År !

KaosJenny sa...

Gott Nytt år på dig, själv fick jag tantkalendern i julklapp ;-)

2BarnsMamman sa...

Knaada: Ja, hellre öl i håret än inget öl alls :)

Tack för alla nyårshälsningar! Hoppas ni haft en riktigt fin nyårsafton och bra start på det nya året! Kram kram