tisdag 21 april 2009

En månad

Idag har det gått precis en månad sen jag satt här framför datorn och knåpade ihop mitt allra första inlägg. Då kände jag mig fortfarande lite osäker på om bloggande verkligen var nåt för mig och om jag skulle kunna hitta på saker att skriva om. Det har faktiskt inte alls varit något problem. Tvärtom känns det som att ju mer jag skrivit desto mer nya ämnen har poppat upp. Förmodligen har 99% av inläggen hittills handlat om barnen, men det var väl knappast oväntat. Det är bara att inse att de just nu är och förmodligen för lång tid framöver kommer att vara min största inspirationskälla. Och det är ingen dålig källa till inspiration!

Tack till er som läser och kommenterar min blogg! Som jag skrev i mitt första inlägg gör jag det här för mitt eget nöjes skull, men självklart är det jättekul om det finns någon som vill följa med mig på denna resa, som jag tror har en bit kvar till sitt mål.

2 kommentarer:

Speja sa...

En månad! Det var inte länge. Fast jag har inte heller hållt på så fasligt länge, tre månader kanske...Keep up with the good work!

2BarnsMamman sa...

Då är vi fortfarande rookies båda två! Jag ska göra mitt bästa :)